BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Followers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers
♫ ♪ ♥ ♫ ♪ ♥ ♫ ♪ ♥ ♫ ♪ ♥ ♫ ♪ ♥ ♫ ♪ ♥ ♫ ♪ ♥ ♫ ♪ ♥ ♫ ♪ ♥ ♫ ♪ ♥ ♫ ♪ ♥ ♫ ♪ ♥ ♫ ♪ ♥ ♫ ♪ ♥ ♫ ♪ ♥ ♫ ♪ ♥ ♫ ♪ ♥ ♫ ♪ ♥ ♫ ♪ ♥ ♫ ♪ ♥

Saturday 26 May 2012


*DANIA *
 dania yung kebetulann lalu di l0rong rumah hijau terperanjat mendengar zaidi menjerit.dhye sgeraa menghampiri dan tergamam melihat darah pada kaki zaidi tidak henti-II .dhye cube membantu..dan itulah kaly petamee dhye menghampiri zaidi dengan lbeh dkat .stuu persaan asink wujud ..dhye taa dapt mentafsirkn prasaan ini..dhye mngambil ksempattann itu dgan memandangg wjah zaidi ketikee dhye memaph zaidi ke biliq rwatann ..dlam hati dhye taa henti-II berd0a agr jlan ke biliq rwatan ituu pnjang spaya dhye dpat menikmati saat bersamaa "prince charming "sek0lahnya..


*DANIA DAN ZAIDI (bilik rawatann)
 "hamsamida"ucap zaidi dlam bhasee k0rea yunk bermaksud terimee kasih..
"samasama~"..balas dania smbil menguntumkan snyumn .mereka beriringan menuju ke kelas ..tiba-II ,zaidi mengumpul kekuatann untk berckap..

"terimee kaseh ehh,awq!awq daa slamatkan saia..awq lah HERO SAIA .."kata zaidi ..belum sempt dania membalaz..tiba-II lonceng berbunyie..dania segere meninggalkan zaidi dan mngemaz begnya..Dania berhennti dann segeraa men0leh ke blakangg ..:jumpee lagi !"dhye mengenyitkan mata bundarnya..zaidi tergamam ..


*zaidi (setelah berpeluang)
satu suaree menyergahnya dari belakang..
"jangn nganga besar sangad !taa m0lek !.."ketawe amierul dan hadi ..
"siot k0w!.."zaidi malu apabila gelagatnya diperhtikan oleh rkannya..
"ehhwahh!kalo bhukan khiteeuwang yang tinggalkan k0w kann-II ..k0w taa deh peluangg taw..
ermm..apee citew??"usik amierul sambil mengangkad keningnyee ..zaidi tersnyum dan mnujukkan penumbukny..mreka ketawa dn sgera beredar..

*Acap *
acap berasee cmburu melihad kmesraan dania daann zaidi..dhye ta dpt mlelapkan mteny !byang-II wjah dania bersilih ganti dngn peristiwee di rumah hijau .dhye cbee memejamkan matanya..

*sek0lah 7.00 pagi *

Perhimpunan pada pagi itu sungguh membosankan..Selepas bacaan asma al husna dibaca .Pengawas yang bertugas memberi satu pengumuman yang menarik hati Acap dan Zaidi untuk mendengar.

"Perhatian !Disini ada pengumuman bagi mana-mana pelajar yang berminat untuk mewakili sekolah dalam pertandingan bola sepak ..Sila hadir di padang pada petang ini untuk keterangan lanjut sila berurusan dengan Cikgu Fandi Othman dan Cikgu Hairuddin Omar atau melihat di papan kenyataan sekolah ..."

Acap dan Zaidi tersenyum.Ini masanya untuk membuktikan yang mereka berbakat.Tanpa diduga,mata Acap dan Zaidi bertembung.Bagaikan ada pancaran laser pada mata mereka.Amierul dan Hadi hanya memandang sambik berbisik ..

"Pertembungan antara alien dengan capang !"bisik Hadi sambil disambut hilaian tawa Amirul.Mereka kemudian disergah oleh kawan baik Acap ,Aiman..

"Hoi  sape alien huh ?"marah Aiman apabila mendengar kawannya disebut.Amierul kalut sebentar sebelum dhye membuja kangkah.Hadi mengekori langkah Amierul.Sambil berjalan mereka melepaskan geram dengan sikap Aiman yang tidak wajar sejak berkawan dengan Acap.

"PEH-II !Manoo adoo goram den,do !"bentak Amierul sambil mengepal tangannya.
"Tahu tak pehh !"berlagak siot budak Aiman ue..aQhu cam nak shoot jee muka dhye dho !perangai da berubah sejak kawan dengan Acap !!"keluar semua perasaan ketidakpuas hati Hadi.Mereka menuju ke kelas dengan riak muka masam ! Spoil mood !

0 ulasan: